Salam Ramadhan.

Akhirnya Ramdhan datang kembali.. harini dah masuk hari ketiga. sekejap rasanya masa berlalu. Kehangatan bazar ramadhan dah terasa. lagu raya pun dah berputar.... Ya Allah, permudahkan segala urusan ku di Ramadhan yang mulia ini.

Seminggu sebelum Ramadhan, saya terpaksa outstation seminggu. Sehingga tak perasan langsung, Ramadhan amat hampir. Cerita minggu itu amat kalut. Kene outstation ke Terengganu, lepastu , hari selasa, terus balik petang tu ke Putrajaya sekejap dan tangkap flight ke Johor Bahru. Stay di JB sampai hari Jumaat. Hasilnya, saya mencutikan diri pada hari Isnin dan Selasa.

Akhir akhir ini juga, ada beberapa perkara yang membuatkan aku happy. Tapi, dalam seronok itu, aku takut untuk tersenyum, kerana aku takut, aku akan kehilangan senyuman itu kemudian nanti, dan tak mampu tersenyum lagi.

Comments

Popular Posts